Give me a break.  的中文意思及用法 : 少來了;饒了我吧;別煩我


I was invited to sing a song for the president.     

Come on, give me a break.

我受邀唱一首歌給總統聽。

得了吧,少來了!


Your bedroom is a mess!

Give me a break! You know I don't have time to clean it up now.

你的房間好亂!

饒了我吧!你明知道我現在沒空整理。


Give me a break, buddy, I'm busy right now.    

老兄,別煩我,我正在忙。

上一則英文短句       下一則英文短句